понедељак, 12. септембар 2011.

KAKO SAM PROVELA LETNJI RASPUST-SASTAV IZ SRPSKOG


ZA SVE KOJI NEMAJU DOVOLJNO VREMEVNA I INSPIRACIJE -NAPISAĆEMO  ORIGINALAN SASTAV SAMO ZA VAS! 


Sve što  je potrebno  da uradite je da nam pošalješ zadatu temu i podatke  na 066 442-695. Nakon toga mi ćemo Vam poslati  ime na koje treba da uplatite 450din. post netom, što je izvodljivo iz svake pošte . Na isti broj telefona pošaljite nam i broj koji stoji na uplatnici i dokazuje da ste uplatili novac. Od tog trenutka sastav će te  dobiti u narednih 12h, što je maksimalno vreme, na e-mail adresu koju budete naveli u poruci.Ukoliko Vam je  kraći vremenski rok, kontaktirajte nas  da se dogovorimo!
Ukoliko Vam  je sastav potreban, a nije Vam jasno nešto u vezi opisane procedure, zovite bez ustručavanja! 
Ako Vam je lakše, pišite na:  boban1971@hotmail.com







"KAKO SAM PROVELA LETNJI RASPUST"

Letnji raspust je nekako proleteo.
Naravno kako kažu "sve što je lepo kratko traje".
   Leto je moje omiljeno godišnje doba. Volim kada mi zraci sunca miluju lice i kada se nestašno igraju u mojoj kosi. Uživala sam sa svojim drugaricama u svakom letnjem danu. Provodile smo vreme tako što smo često odlazile na bazen i obližnje jezero. Sa roditeljima sam bila na moru. Tamo smo se divno provodili. Kupalismo se , sunčali, vozili se brodićem. Uveče smo šetali pokraj mora i gledali kako se mesec igra na vodi. Letovanje je jako brzo prošlo i dok si trepnuo već smo bili kući. Srećom ostalo je još nekoliko dana da sa roditeljima odem do obližnjeg jezera i uživamo u zadnjim danima raspusta.

I eto nas sad već u školi. Iza mene su ostali divni dani letnjeg raspusta, meni je ostalo sećanje na leto koje sam provela sa drugarima i mojom porodicom.

27 коментара:

  1. Potreban mi je sastav o jeseni hitnooooo!!

    ОдговориИзбриши
  2. potreban mi je sastav na temu oktobarske slike........... molila bi sto pree

    ОдговориИзбриши
  3. potreban mi je sastav o jednom provedenom danu u skoli !

    ОдговориИзбриши
  4. Treba mi sastav "Predeo kojem sam se divila" hitnooooooo!!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Super je HVALA <3!!!
    :'DD

    ОдговориИзбриши
  6. MOZE LI SASTAV NA TEMU MOJA NEOOSTVARENA ZELJA DA POSTETIM GRAD ISTANBUL I NESTO O NJEMU...TREBA MIII .POD HITNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ОдговориИзбриши
  7. moze sastav na temu uskrs ili uskrsnji rasust hitnooooooooooooooooo!!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Hitno mi je potreban sastav osoba kojoj se divim hitnoo!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. treba i sastav na temu Sa putovanja

    ОдговориИзбриши
  10. eeeeeeeeeee hvala najbolji sastav dobio sam 5 hvala ljubimmmmmmmmmmm

    ОдговориИзбриши
  11. treba vam nesto pa onda platite

    ОдговориИзбриши
  12. ako moze brzo sastav na temu letnji raspust niz upotrebu dijaloggaa

    ОдговориИзбриши
  13. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  14. Molim Vas,
    Ako bi ste mogli do večeras da mi napišete na stranicu, sastav na temu:
    1. Jedna stranica mog dnevnika ( u opisu letnjeg raspusta)
    2. Letnja avantura
    ili 3. Novo prijateljstvo
    Racunam na vas, POZDRAV

    ОдговориИзбриши
  15. Moze jos sastava na temu kako sa provela letnji raspist??? Hitnoooooooooooooooo

    ОдговориИзбриши