четвртак, 21. октобар 2010.

JESENJE JUTRO U MOM GRADU




Svako pozno jesenje jutro je sumorno.
   Zora sviće a sunce se ne vidi.Veseli sunčevi zraci ne mogu  da probiju gustu maglu. Sitna jesenja kiša sipi.Na golim granama u  parku sede šćućureni vrapci, promrzli i mokri. Parkovi više nisu puni dece, prazni su i tužni. Asvalt na ulicama je mokar od kiše, zgrade se jedva naziru  kroz maglu. Nekako je sve tužno i sivo.
Ipak ljudi hrabro koračaju jer ih čekaju svakodnevne obaveze.Deca gaze barice na putu do škole, a u vazduhu miriše na zimu koja nam se polako prikrada.

42 коментара:

  1. a na slici je sunčano i baš vedro jesenje jutro ili možda čak i dan(predivnih boja)... promenite sliku!

    ОдговориИзбриши
  2. sastav i slika su extra i sta to tebe interesuje vazno je da dobijemo pet iz srpskog jezika

    ОдговориИзбриши
  3. sram vas bilo, ali sram vas bilo. Pa zar je moguce da ne umete da napisete sastav od pet recenica iz srpskog jezika? Lenjost ubija!

    ОдговориИзбриши
  4. Lenjost me je ubila al ipak imam sve 5-ice :D kradem :DDDD

    ОдговориИзбриши
  5. Može sastav za srednju?

    ОдговориИзбриши
  6. budalo jedna bolje da nisi nikom napiso

    ОдговориИзбриши
  7. sastav je odlican lepo sorocen i sestavljen ali nije pojenta ukrasti neciji svat

    ОдговориИзбриши
  8. e pa ova nece da komentarise!!!salim se,divan sastav,sliku obavezno da promenite jer nema blage veze sa sastavom,mada bi i mogla pozadina da ostane,ali sliku malo pomracite!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Kradeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmm

    ОдговориИзбриши
  10. Jel moze sastav Sumoran kisni dan ili Sumoran jesenji dan?

    Unapred:Hwalla

    ОдговориИзбриши
  11. to je moja zemlja ...hitnooooooooooo

    ОдговориИзбриши
  12. odlican sastav ! ;) kradem

    ОдговориИзбриши
  13. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  14. Sastav je bas lep mozda uzmem jednu recenicu ali ne sve vec sam napisala sastav ali mi fali nesto!! :D



    ОдговориИзбриши
  15. Sastav je lep mozda uzmem jednu recenicu ali ne sve vec sam napisala sastav ali mi ipak fali nesto!!! :D

    ОдговориИзбриши
  16. Moglo bi ovako.. Lepo je kada u tvoju ulicu stigne zlatna jesen, kada te ujutro budi šum jesenjeg lišća i tiho udaranje kiše po prozoru. Lepo je kada oko sebe vidiš prelepe jesenje boje i kada u vazduhu osetiš miris zrelog voća i tek spremljene zimnice. Sve je u mojoj ulici lepo, dok u nju ne stigne pozna jesen.

    U pozno jesenje jutro moja ulica se potpuno promeni. Postane siva i sumorna, jer pozna jesen u nju dovede tamne kišne oblake, vetar i maglu. Oblaci prekriju nebo i iz njih uvek pada hladna i neprijatna jesenja kiša. Krupne kišne kapi udaraju u prozore i crepove kuća. Iz oluka izviru potoci vode i slivaju se niz ulicu. Moja ulica nije više lepa. Mokra je, blatnjava i puna barica. U vazduhu se oseća miris vlage pomešan sa mirisom trulog lišća. Vetar je skinuo sa drveća bakarnu odeću, a gole grane tužno gledaju svoje lišće rasuto po vlažnoj zemlji. Vrapci su se sakrili ispod mokrih krovova. Čute i drhte na hladnom jutarnjem vazduhu. Umesto njihove vesele pesme čuje se grmljavina i neprijatni zvuci vetra. Munje paraju nebo, a ono ne prestaje da plače. Pozna jesen je rastužila moju ulicu. Tužno je nebo, tužni su vrapci, tužna je trava i drveće. I ja sam tužan. Jedino je vetar srećan. Igra se sa golim granama, savija ih i lomi, a opalo lišće raznosi po ulici.

    Ne volim poznu jesen u mojoj ulici i sa nestrpljenjem očekujem zimu. Kada padne prvi sneg moja ulica će dobiti beli prekrivač, a njeno drveće novu odeću. Sve će biti belo i čisto i ona će ponovo biti lepa.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман17. март 2013. 02.08

    nikome nisam rekao! HITNO!!!

    ОдговориИзбриши
  18. al imate sastav Kisni jesenji dan

    ОдговориИзбриши
  19. sastav je bas lep,ali meni treba suncan jesenji dan

    ОдговориИзбриши
  20. moze jedan sastav na temu tiho sipi jesenja kisa?

    ОдговориИзбриши
  21. jesenje jutro u mom kraju je...

    ОдговориИзбриши
  22. e deco deco, sta internet napravi od vas....
    sramota za koju godinu niko od vas nece znati ni da se potpise!

    ОдговориИзбриши
  23. Moze sastav oo vetru i kisii? plssss treba mi za veceras?

    ОдговориИзбриши
  24. Sastavi super <3
    Ima li možda neki sastav o jeseni al i da ima sunca :D
    haha

    ОдговориИзбриши
  25. Svako krade ko procita sastav!

    ОдговориИзбриши