недеља, 12. децембар 2010.

ZIMA U MOM KRAJU-POGLED SA MOG PROZORA-SASTAV IZ SRPSKOG

Pogled sa mog prozora izgleda kao najlepša razglednica sa zimskim motivima.
  Gledam kroz prozor i vidim pahulje koje se presijavaju na svetlu uličnih sijalica.Ogolelo granje je dobilo lepo belo odelo. Travu je pokrio beli prekrivač, izgleda kao najlepši beli ćilim.Podseća me na šećernu vunu.Sve je belo, krovovi kuća kao da su dobili bele kape. Zelene jelke iz mog parka imaju lepe bele bunde.
Ljudi koračaju po belom pokrivaču a na licima je blagi osmeh. Čini se kao da je sneg uspeo u njima da probudi ono detinjstvo što su izgubili dok su odrastali. Sve je nekako nestvarno, lepo kao u bajci.Tako meko paperjasto i nežno.

    Toliko je pogled divan sa mog prozora da sam na trenutak zaboravila da sam u mojoj toploj sobi.Kao da sam se našla u nekom nestvarnom svetu.

104 коментара:

  1. ja sam vec sastavljala sastav o jeseni.svanulo je jutro u mom kraju dosla je pozna jesen u nasem raju.splet bakarnog lisca koje je opalo na samu mirisnu travu.cistaci su poceli da igraju sa liscem,a plagi vihor im kape dize kao zlatno lisce koje se kotrlja po travi.zaklucak:jesen je tiho dosla u nas mali kraj i donela nam puno decije radost i igranke. jeca.............

    ОдговориИзбриши
  2. havalaaa punoooo !!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. sastav je preleeep :D :D :D:D :D :D

    ОдговориИзбриши
  4. E hvala ti najlepse mng lep sastav :D

    ОдговориИзбриши
  5. Sastav je predivan....nemam reci ostala sam bez teksta...................hvallaa puunoooooooooo....♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. prelep sastav i ja cu sada da imam sastav o zimi ... uzecu ti neke recenice ako nije problem <3

    ОдговориИзбриши
  7. lep sastav!!!!!!!!!mnogo!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  8. ovo je super !!!!!!!!ukrascu malo recenica XD

    ОдговориИзбриши
  9. Sastav je prelep, ali kod LILIKE mi to nece biti dovoljno... mora biti vise od 10 recenica ...... :'(

    ОдговориИзбриши
  10. jovana je govno iz supka njene brace13. децембар 2011. 03.17

    Постави коментар 1.
    * 2011. 02.17

    ja sam vec sastavljala sastav o jeseni.svanulo je jutro u mom kraju dosla je pozna jesen u nasem raju.splet bakarnog lisca koje je opalo na samu mirisnu travu.cistaci su poceli da igraju sa liscem,a plagi vihor im kape dize kao zlatno lisce koje se kotrlja po travi.zaklucak:jesen je tiho dosla u nas mali kraj i donela nam puno decije radost i igranke. jeca.............

    1.
    *
    Анониман
    * 07. децембар 2011. 02.13

    Lep sastav...

    1.
    *
    Анониман
    * 07. децембар 2011. 02.46

    havalaaa punoooo !!!!!!!!!!!!

    1.
    *
    Анониман
    * 07. децембар 2011. 02.47

    sastav je preleeep :D :D :D:D :D :D

    1.
    *
    Анониман
    * 07. децембар 2011. 02.55

    E hvala ti najlepse mng lep sastav :D

    1.
    *
    Анониман
    * 08. децембар 2011. 03.45

    svaka cast...

    1.
    *
    Анониман
    * 08. децембар 2011. 08.31

    Sastav je predivan....nemam reci ostala sam bez teksta...................hvallaa puunoooooooooo....♥♥♥

    1.
    *
    Анониман
    * 08. децембар 2011. 09.03

    prelep sastav i ja cu sada da imam sastav o zimi ... uzecu ti neke recenice ako nije problem <3

    1.
    *
    sikica
    * 08. децембар 2011. 09.08

    Koju si ocenu dobila iz ovog?

    1.
    *
    Анониман
    * 08. децембар 2011. 23.21

    pa stavite malo vise...

    1.
    *
    Анониман
    * 13. децембар 2011. 02.53

    lep sastav!!!!!!!!!mnogo!!!!!!!!

    1.
    *
    Анониман
    * 13. децембар 2011. 02.57

    ovo je super !!!!!!!!ukrascu malo recenica XD

    1.
    *
    Анониман
    * 13. децембар 2011. 03.01

    Sastav je prelep, ali kod LILIKE mi to nece biti dovoljno... mora biti vise od 10 recenica ...... :'(

    Постави коментар

    ОдговориИзбриши
  11. ee jer moze nEsto duzu molim te?? :D :*

    ОдговориИзбриши
  12. to nije nista ja sam dobila ogromnu peticu sa zvezdicom .

    ОдговориИзбриши
  13. to nije nista ja sam dobila ogromnu peticu sa zvezdicom .

    ОдговориИзбриши
  14. ja uvek napisem dve pune strane

    ОдговориИзбриши
  15. strasno sto kaze moja uciteljica .

    ОдговориИзбриши
  16. Prelepo ,ostala sam bez texta super ,danas imam pismeni ,uzecu ovu temu,bas mi se svidja

    ОдговориИзбриши
  17. Sutra imam pismeni zadatak, tako da će sigurno biti ova tema. Hvala još jednom, i svaka čast za sastav!

    ОдговориИзбриши
  18. e ja sam dobio 5 sa zvezdicom super pusti ove seldzuke xD

    ОдговориИзбриши
  19. ae mi napisite sastav molim vasss!samo tema zima je. na ovu adresu posaljite lenjincica@gmail.com!!!!!pliz!!!!!

    ОдговориИзбриши
  20. ipak
    svidja mi se
    treba da pisem slicnu temu pa cu da uznem nesto

    ОдговориИзбриши
  21. Moze neko MOLIM VASSS DA MI NAPISE SASTAV NA TEMU Teskoce rastu so se vise blizimo kraju (Gete) MOLIM VAS!!!! Samo da se zna ja sam 8. razred i ostalo mi je jos samo 3 meseca do kraja pa mislim da sastav ima veze sa tim ! Sastav mi mozete poslati i na ovu adresu batabrate@gmail.com SASTAV MI TREBA DO CETVRTKA 15. marta posle pode oko 2-3 A moze i malo kasnije !

    ОдговориИзбриши
  22. Moze neko MOLIM VASSS DA MI NAPISE SASTAV NA TEMU Teskoce rastu sto se vise blizimo kraju (Gete) MOLIM VAS!!!! Samo da se zna ja sam 8. razred i ostalo mi je jos samo 3 meseca do kraja pa mislim da sastav ima veze sa tim ! Sastav mi mozete poslati i na ovu adresu batabrate@gmail.com SASTAV MI TREBA DO CETVRTKA 15. marta posle pode oko 2-3 A moze i malo kasnije !

    ОдговориИзбриши
  23. extraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ОдговориИзбриши
  24. Sastav je lep, ali malo kratak.
    Meni treba sastav najmanje od dva lista c(:

    ОдговориИзбриши
  25. Sastav je....Nemam rijeci :)

    ОдговориИзбриши
  26. dali ima sastav dolazak zime i njenim carolijama ako moze sto pre da odgovorite pliz.

    ОдговориИзбриши
  27. sastav je predivan...ali treba biti malo duzi..salim se naravno...svaka cast ko god da ga je sastavljajo

    ОдговориИзбриши
  28. sastav je dobar,dobila sam pet uz pomoc njega.ljubim teeee......hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  29. sastav mi se svida,ali je trebala da napise jos puno cari zime, jer taj sastav nije za 5.

    ОдговориИзбриши
  30. DAJ NESTO LEPSE SASTAV JE OCAJAN MSM 5 RECENICA I SVE SAME FRAZE,NAPISI TE NESTO BOLJE!!!!

    ОдговориИзбриши
  31. jel moze dosla je zima u moj kraj

    ОдговориИзбриши
  32. e bas si mi pomogao za pismeni mnogo ti hvala us put sastav je extra :D

    ОдговориИзбриши
  33. Ja sam napisala kao neku bajku xD Znaci imaju neke vile i tako i na taj sastav o vili sam dobila 5 :)

    ОдговориИзбриши
  34. SASTAV JE DIVAN,SVAKA CAST!! ♥ :D

    ОдговориИзбриши
  35. sastav je prelep eh kada bi ja mogla takav da napisem
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ОдговориИзбриши
  36. Slika je kao iz jednog filma :))))

    ОдговориИзбриши
  37. danas imam pismeni pa ce mi ovo dosta pomoci.Hvala

    ОдговориИзбриши
  38. LEP JE SASTAV ALI SI puno UPOTREBLJAVAO RAC BELO,BELA,BALIM.i iMA PUNO STILSKIH IZRAZAJNIH SREDSTAVA.iMA DINAMIKE ALI I PUNO MIROVANJA KAO DA JE ONAJ KO JE PISAO BIO SMOREN.

    ОдговориИзбриши
  39. Ima da ovako nesto napisem na pismenu dala si mi ideju a sastav je prelep.. :D

    ОдговориИзбриши
  40. hvala sutra imam pismeni a sigurno ce biti ova tema ili slicna. ajde mi posaljite sastav na temu pao je prvi sneg na adresu sarastanic00@gmail.com IMAM SUTRA PISMENIIIIII!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  41. Mi smo imali pismeni i celo odeljenje je imalo ovaj sastav. :D

    ОдговориИзбриши
  42. jel moze jedan sastav o zimi ali ovoj zimi posto sveg jos nije pao msm istopio see....:) PLSS Samo da znate 6 sam raz. :D imam pismeni

    ОдговориИзбриши
  43. Stefi xD


    Supeerrrrrrrrrrrrrr ukrascuu..

    ОдговориИзбриши
  44. Dobar je sastav hvala puno

    ОдговориИзбриши
  45. dobar je mislim ne znam ste da kazem svaka cast <3.

    ОдговориИзбриши
  46. bas si car svaka cast za sastav ja cu da ga napisem a malo cu da promenim reci da nebi provalili hahhahahahaha

    ОдговориИзбриши
  47. Ovo je extra,ali meni treba sastav na temu "zima"

    ОдговориИзбриши
  48. Sastav je odličan.Nemam reči.Sve pohvale.:)

    ОдговориИзбриши
  49. Predivan sastav.Nadam se da cu dobiti 5-icu <3 :-*

    ОдговориИзбриши
  50. Hvala punoooooo...prelepo jee!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  51. Sastav je divan!!!! Ako moze jedan takav samo za prolece ♥ Molim vas,puno bi mi znacilo! :) :*

    ОдговориИзбриши
  52. prelijepoo kradem nekoliko recenica

    ОдговориИзбриши
  53. super al mozeli ovo da mi se prevede na engleski

    ОдговориИзбриши
  54. sastav je divan ,,, samo sto nama nasa nastavnica neda da pisemo tako ,,,,jer kaze da sastav gubi navrednosti......

    ОдговориИзбриши
  55. I nije neki sastav. Mozda na nivou cetvrtog razreda,a meni treba za sedmi. Zanima me koji si razred i koju si ocenu dobila???Ne znam zasto se svi toliko dive. Ja mogu da napisem bolji.Samo mojoj nastavnici nista ne valja zato sto me ne voli.

    ОдговориИзбриши
  56. bravo,svaka cast!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  57. super je evo vec prepisujem bravooooo

    ОдговориИзбриши
  58. mogo sam i ja da iskenjam 5 recenica al mi treba duze

    ОдговориИзбриши
  59. Ovo je super, hvela vam !!!

    ОдговориИзбриши
  60. Da li moze sastav " Zimska idila " ?

    ОдговориИзбриши
  61. Može Li Sastav O Prvoj Simpatiji!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) ovaj nije nešto!!!! :-)

    ОдговориИзбриши
  62. stvarn sastav je stvarno super tako je lep da ja nemam reci i pomogao mi je oko domaceg ovo je prvi put da sam domaci prepisala sa interneta ali nece mi biti zao jer sam prepisala stvarno najbolji sastav koji sam ikada procitala svaka ti cas za ovaj prelep sastav , bravo

    ОдговориИзбриши
  63. sastav je stvarno super i sve pohvale.
    ovo mi je prvi put da prepisujem sastav sa interneta i boga mi necu zazaliti jer je sastav stvarno super i ekstra
    bravoooo

    ОдговориИзбриши
  64. sastav nije los svidja mi se ali ako bih mogla napisati sastav na temu prvi sneg posto sutra imam pismeni imam ga tacno 23.12.2013.

    ОдговориИзбриши
  65. sastav je bas lepo napisan sve pohvale

    ОдговориИзбриши