субота, 26. јануар 2030.

KAKO NAPISATI SASTAV



ZA SVE KOJI NEMAJU DOVOLJNO VREMENA I INSPIRACIJE NAPISAĆEMO JEDINSTVEN SASTAV KOJI SE NE MOŽE NAĆI NA INTERNETU I  NE OBJAVLJUJE SE BEZ VAŠE SAGLASNOSTI (ovo možete lako utvrditi prostim kopiranjem  delova Vašeg sastava u  vaš pretraživač i Google će vam izbaciti u rezultatima pretrage  da li postoji  ili ne).



Sve što  je potrebno  da uradite je da nam pošaljete  zadatu temu i podatke  na: 0691641999 ili 066442695
nakon toga mi ćemo Vas kontaktirati kako bi dogovorili detalje i poslati  ime na koje trebate  da uplatite 450 din. PostNetom, što je izvodljivo iz svake pošte . Na isti broj telefona pošaljite nam i broj koji stoji na uplatnici i dokazuje da ste uplatili novac. Od tog trenutka sastav će te  dobiti u narednih 12h, što je maksimalno vreme, na e-mail adresu koju budete naveli u poruci. 

Ukoliko vam je  kraći vremenski rok, kontaktirajte nas  da se dogovorimo!Ukoliko Vam  je sastav potreban, a nije vam jasno nešto u vezi opisane procedure, zovite bez ustručavanja! Ako vam je lakše, pišite na:  mboskov1999@gmail.com





Kompozicija sastava

Svaki sastav ima tri glavne celine: UVOD, RAZRADU I ZAKLJUČAK.
Oni moraju biti vizuelno odvojeni.

U UVODU se najavljuje, nagoveštava ono o čemu će se pisati .Obično se, u zavisnosti od teme,bira neki zanimljjiv detalj ili se naznači neki dogadjaj, navedu neki opšti oblici književnosti ciklusa, književne vrste. Može se pomenuti ime dela, junaci ,mesto radnje, namere pripovedača i sl.

RAZRADA predstavlja glavni deo sastava.U njoj se može govoriti o jednom i  ili više dogadjaja, mogu se opisivati situacije ,dogadjaji, junaci, predeli , iznositi sopstvena zapažanja opet u zavisnosti od teme. RAZRADA je uvek najobimnija- podeljena na pasuse.

ZAKLJUČAK je deo sastava kojim se iznosi završno zapažanje ili još neka pojedinost koja će sastav učiniti zaokruženim,završenim.

LOŠ UVOD
-Zdravo, ja sam Perica. Sad ću vam pisati o carici Milici.
-Sad ću Vam opisati jesen u mom gradu.
LOŠ ZAKLJUČAK
-Sledećeg puta ću Vam opširnije pisati, sada nemam vremena.
-Ja mislim da ovakva zima neće biti u narednih milion godina.
LOŠA RAZRADA
-Od hladnog vremena svi smo se razboleli.Nebo je tmurno.Samo što grom nije udario i ceo grad razbio.


PRAVOPISNE,GRAMATIČKE I STILSKE GREŠKE

1. Ne treba počinjati rečenice istim rečima(stilske greške).
Jesen je stigla u moj grad. Jesen je sa sobom donela loše vreme i žuto lišće. Pošto je jesen, ljudi nose topliju odeću.
Ja sam Marko.Ja ima 13 godina i ja idem u školu.

Rečenice moraju biti jasne i dobro rasporedjene unutar sastava(medjusobno dobro povezane i logički da slede jedna iza druge)
Došla je hladna jesen.Više ne možemo da idemo na bazen  da se kupamo, sade se kupamo u kadi.

41 коментар:

  1. Анониман15. март 2011. 07.10

    treba mi opis o nekom liku kosovskog ciklusa hitno za danas do 8 uvece

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16. март 2011. 14.35

    Jel ima neko tekst za "Pogled sa mog prozora"treba mi hitnoo.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17. март 2011. 12.09

    TREBA MI TEMA LIK CARICEMILICE I MAJKE JUGOVICA ZA SUTRA!!!!!!!!!!!!!!! HITNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  4. http://sastavizsrpskog.blogspot.com/2010/12/zima-u-mom-kraju-pogled-sa-mog-prozora.html

    ОдговориИзбриши
  5. Pogled sa mog proyora na:
    http://sastavizsrpskog.blogspot.com/2010/12/zima-u-mom-kraju-pogled-sa-mog-prozora.html

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29. март 2011. 23.45

    Kako da sastavim sastav na temu covek nije stvoren za poraz

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман02. мај 2011. 08.46

    Meni treba sastav : ,, Mostovi su ruke koje spajaju obale i ljude " Hitno to mi treba. Sutra predajem.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман07. мај 2011. 09.12

    mozete li mi napisati sastav da li sam nekad doziveo podsmeh drugara

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман19. мај 2011. 12.05

    imam sutra sastav iz srpskog...tema je (ljubav je najaci susret).. nzm..sta da pisem...ako hoce neko neka mi pomogne..

    ОдговориИзбриши
  10. treba mi sastav na temu Kad je moja skolska klupa progovorila ili Moja prva ljubav

    ОдговориИзбриши
  11. treba mi sastav "Oziljci u skoli bole ceo zivot"....
    HITNO MI JE...MOLIM VAS....

    ОдговориИзбриши
  12. treba mi sastav za sutra na temu univerzalna ljubav!!!molim vassss hitnooooooooooo jeeeeee!!!:(((((

    ОдговориИзбриши
  13. meni treba sastav na temu ''moj idol'' za sutra.. :)

    ОдговориИзбриши
  14. coevk nije stvoren za poraze ----treba mi sastav ,hitno!

    ОдговориИзбриши
  15. trebam sastav moja skolska klupa ako moze sto hitnijeeeee!

    ОдговориИзбриши
  16. Treba mi sastav iz srpskog na temu SVE ŠTO ČUDOM DOĐE MOŽE I DA NESTANE

    ОдговориИзбриши
  17. Ne kontam temu "pricam ti pricu", ako moze neki predlog ili nesto slicno, Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  18. TREBA MI SASTAV TJ. UVOD I ZAKLJUCAK "JEDAN DOGADJAJ SA EKSKURZIJE :D MOLIM VASPOMOZITE MI.HVALA OD ♥

    ОдговориИзбриши
  19. Treba mi sastav Jesen u mom kraju,molim vas sa mnogo opisa i poredjenja,sutra imam pismeni,a imam veoma malo ideja. Hvala unapred! Luka2002

    ОдговориИзбриши
  20. Treba mi sastav Zimska Razglednica!!! HITNOOOOO!!!

    ОдговориИзбриши
  21. hitno mi treba sastav pod nazivom moj zivot moj izbor-povodom 1.decembra dana side :PP
    sto pre molim vas!

    ОдговориИзбриши
  22. lik Gilgamesa...?? Vrlo je hitno.. :'( Hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
  23. Meni treba hitno prva sneg do 15.12.2012

    molim vas hitno !!!!

    ОдговориИзбриши
  24. Uzbuna!! Treba mi enterijer i exterijer moje skole! (osnovna sk ljupce nikolic) :) Hvala unapred! Molim vas hitno je!

    ОдговориИзбриши
  25. Treba mi tema 'PISMO BABI I DEDI U SELO',treba pisati kao pismo,o bozicnim praznicimaa!
    HITNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    ОдговориИзбриши
  26. treba mi sastav o gradu koji sam posjetila npr istanbul ,pariz plizzz

    ОдговориИзбриши
  27. TREBA MI SASTAV ZA 1 DAN NA TEMU MOJA NEOSTVARENA ZELJA O TOME KAKO BIH VOLJELA POSJETITI GRAD ISTANBUL.TREBA MI UVOD RAZRADA I ZAKLJUCAK.HITNOO :))))) HVALA UNAPRIJED...

    ОдговориИзбриши
  28. moj omiljeni film tema

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман18. март 2013. 02.41

    treba mi kad bi progovorila moja klupa za danas hitno pls.

    ОдговориИзбриши
  30. Анониман31. март 2013. 00.50

    treba mi sastav ’’ Epski junak u mom (nasem) gradu ’’ Hitno mi treba, najkasnije do 20h. Molim vas..

    ОдговориИзбриши
  31. Eeee treba mi za sutra sastav mostovi su ruke koje spajaju obale i ljude HITNOOOOO!!!!

    ОдговориИзбриши
  32. Meni treba sastaav hitno do veceras,mostovisu ruke koje spajaju obele i ljude. :D

    ОдговориИзбриши
  33. Sastav o neobicnoj spraci hitnooo

    ОдговориИзбриши
  34. kako napisati sastav,odnosno esej na temu "maternji jezik"

    ОдговориИзбриши
  35. meni treba hitno moj idol

    ОдговориИзбриши
  36. HITNOOOOOOOOOOO potreban sastav na temu : " Zamisljam sebe kao "

    ОдговориИзбриши
  37. Treba mi sastav COVEK NIJE STVOREN ZA PORAZ VEC ZA NAPREDAK, hitnooo

    ОдговориИзбриши
  38. Анониман13. март 2014. 08.59

    treba mi hitno sastav na temu plava grobnica hitno jeeeee!!! hvala

    ОдговориИзбриши
  39. treba mi hitno sastav na temu:sjecanje na svoje drage trenutke. treba mi do nocas. molim vas.sto brze to bolje

    ОдговориИзбриши
  40. Анониман14. мај 2014. 00.40

    HITNO mi treba sastav na temu:''Najlepsi skolski trenuci''.

    ОдговориИзбриши