недеља, 07. октобар 2012.

SASTAV-JESEN U MOM KRAJU


JESEN U MOM KRAJU (sastav za osnovce)

Stigla je konačno prelepa jesen.Meni se čini  kao da se prosula duga.
Svuda su boje, zlatno žuta, crvena, narandžasta i ponegde nežno zelena. Čudno, kao da je neki slikar uzeo paletu boja i četkom išarao moj kraj kao slikarsko platno. Gledam i ne mogu da verujem da moj kraj izgleda kao slika najboljih slikara sveta. Drveće je dobilo haljine raznih boja, kad pogledam krošnje izgledaju kao neke dame obučene u najkvalitetnijoj svili.....

Sastav u celosti  možete naručiti uplatom 450 din. POSTNETOM na broj: 066442695

13 коментара:

  1. Pa jasno piše da se ceo sastav može naručiti!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno :D <3 Inače moj je mnogo,mnogo duži a osovojila sam 3 mesto u takmičenju od 50 takmičara :-)) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Taj sastav nema veze sa osnovcima . . .

    ОдговориИзбриши
  4. Zasto nisu napisali sve glupo :P

    ОдговориИзбриши
  5. Kako ste glupi, pise za ceo sastav naruciti za 450 dinara

    ОдговориИзбриши
  6. Da li ima dalje da se pogleda sastav?

    ОдговориИзбриши
  7. u al ste pametni bolje da napisem sam ceo sastav nego da dam 450 dinara

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicno ja sam ga narucila savrsen je....

    ОдговориИзбриши