недеља, 8. март 2015.

ZANIMLJIV ČOVEK TU PORED MENE

    U našem okruženju često imamo vrlo zanimljive ljude čiji su  životi protkani zanimljivim događajima.Samo je potrebno da se više zainteresujemo za njihove sudbine i možemo se iznenaditi time što ćemo saznati.
    Baš to se meni desilo jednoga dana kada sam se zadesila u društvu deda Jove koga poznajem od kada znam za sebe. Dugo sam ga poznavala ali nam on nikada nije pričao o svom dedinjstvu koji je zapravo i najzanimljiviji deo života. Deda Jova je stari dekica koji ima skoro devedeset godina. Jako je prijatan dedica i svi ga vole.Takođe on ima jedan hobi koji bi se pre povezao sa ženama nego sa muškarcima ali on obožava cveće i gaji ga u svojoj bašti. To sam ja znala o njemu i ako sam ga često posećivala sa svojim dekom. Jednog dana kada sam ga posetila sa svojim dekom on je izneo sok i kolače i seli smo da uživamo u njegovoj  cvetnoj bašti. Dok sam ja grickala svoje kolače i pila sok moj deka i deda Jova su se prisećali svojih teških ali zanimljivih dana detinjstva. Deda Jova je dosta stariji od mog dede ali su dobri prijatelji i često se viđaju. Nekako su kroz razgovor stigli do dana kada je je deda Jova bio dečak koji je odrastao u najtežim godinama naše zemlje, danima kada je rat prekinuo bezbrižno detinjsvo deda Jove i mnoge druge dece...

Sastav možete naručiti u celosti  na: 0691641999 , uplatom 700din PostNetom.