уторак, 15. децембар 2015.

ČUDESNA SPRAVA


    Kako bi bilo lepo kada bih imala vremeplov, tu čudesnu spravu kojom bih mogla da odem u budućnost. Znam, neko će reći da je to samo pusto maštanje ali zar je loše maštati o nečemu što će se možda neko za koju godinu izmisliti. Ranije avion niko nije ni sanjao pa danas on ipak postoji.
     Ja volim da maštam, ponekad budna sanjam šta bi bilo kad bi bilo. Tako u zadnje vreme sve češće maštam o vremeplovu.Volela bih da znam odgovore na mnoga pitanja koja me povremeno muče. Pošto se bavim rukometom i zaista volim taj sport, volela bih da znam hoće li se moj trud isplatiti? Možda ću u budućnosti zaigrati za neki poznati klub, možda ću ja biti poznata rukometašica?Volela bih pomoću vremeplova  da odem u budućnost i zavirim na neku utakmicu u kojoj ja igram. Sama pomisao na to me oduševljava. To bi bilo tako lepo, pomoglo bi mi da dobijem novu snagu da se još više trudim kako bih bila što bolja. Takođe bih volela da vidim kako će budućnost da izleda ,ne samo moja budućnost već i budućnost čitave planete. Volela bih da me taj vremeplov, ta čudesna mašina odvede u neku bolju budućnost. Zamislite kako bi bilo lepo kada bi u budućnosti svi ljudi bili srećni. Da nema ratova, deca da uživaju u svom bezbrižnom detinjstvu. Da više ni jedna majka ne strahuje hoće li joj se sin živ vratiti iz surovog i besmislenog rata. Sa druge strane strahujem da me ta čudesna mašina ne odvede u vreme koje još surovije nego naša današnjica. Možda će biti još više ratova, još veće patnje i stradanja. Ne, ne želim o takvoj budućnosti ni da pomislim. Da imam vremeplov mogla bih da pokušam da poravim sve ono što nije dobro, kao u filmu. Tako bih sprečila ratove i tugu na zemlji. Pomoću te čudesne mašine mogla bih da utičem na događaje u budućnosti i načinila bih život u  budućnosti kao u bajci. Osim u budućnost ja bih volela da zavirim u daleku prošlost koju poznajemo samo iz knjiga. Volela bih da vidim dinosauruse, mamute i ogromne ptice koje su nekada živele na našoj planeti. Volela bih da vidim prve ljude, upoznam njihov način života i možda nekako olakšam njihov život. Možda bih tako uspela da promenim sadašnjost kao i budućnost. Mislim da bi se sitnicama moglo uticati na brži razvoj planete pa ko zna možda bi već sad u sadašnjosti bilo normalno da se letuje negde na Marsu.
    Kad bih samo imala tu čudesnu mašinu,toliko bi se toga moglo promeniti .Sama pomisao na te mogućnosti me oduševljava. Za sada mi samo predstoji da maštam o tome, mada ko zna šta naučnici mogu da izmisle. Možda se to desi već za nekoliko dana, ja im držim fige neka što pre izmisle vremeplov.